Planowanie i ewaluacja budżetów marketingowych przy wsparciu technologii RTB to jedna z furtek do przyszłości reklamy w Internecie. Dlatego też GRUPA 365NET znana z wcześniejszych działań w sektorze online wprowadza nową ofertę "NR1WINTERNECIE" która jest odpowiedzią na wielomiesięczne obserwacje rynku reklamy oraz wnioski, które wskazują na ogromny potencjał w tym sektorze. Czy jest to skuteczny patent na optymalizację działań e-marketingowych?
Marketingowym celem projektu NR1wINTERNECIE jest emisja reklam dostosowanych do pogłębionego profilu behawioralnego internauty. Kluczem tego procesu jest dopasowanie emitowanego komunikatu do zainteresowań i oczekiwań użytkowników przy wsparciu zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym realizowanego w modelu aukcyjnym.
Celem projektu jest wypracowanie standardu innowacyjnego podejścia do reklamy Internetowej. Dzięki niemu będziemy mogli pomóc przedsiębiorcom podnieść stopę zwrotu z inwestycji w reklamę. Naszym zadaniem jest optymalizacja komunikacji marketingowej online tak, aby jeszcze lepiej wspierać działania naszych klientów – mówi Kamila Szwagiel, Project Manager GRUPA 365NET. Chcemy by nasza technologia aktywnie wspierała rynkowy sukces marek.
Stała ewaluacja i nadzór doświadczonych managerów czuwających nad procesem ma wzmocnić efektywność kampanii, a rezerwacja najlepszych powierzchni reklamowych i elastyczny model rozliczeniowy ma pozwolić dopasować je do możliwości reklamodawców, tak by ograniczyć koszty które są wynikiem nietrafionego doboru grupy docelowej. Zwiększenie zasięgu akcji behawioralnej możliwe jest dzięki współpracy z największymi w Polsce serwisami internetowymi, wyszukiwarkami, oraz porównywarkami. Nieodzownym elementem prawidłowo przeprowadzonej kampanii nr1wInternecie jest również przygotowanie dynamicznych kreacji reklamowych, dopasowanych do kontekstu, i przede wszystkim zawierających komunikat zachęcający odbiorców do interakcji.
Przesłankami sukcesu oferty NR1WINTERNECIE są oczekiwania konsumentów, które w chwili obecnej znacznie wykraczają poza standardowe rozwiązania i systemy reklamy funkcjonującej w Internecie. – mówi Karol Fedorowicz, Dyrektor Online Marketingu GRUPA 365NET. Dążąc do zaspokojenia podstawowych postulatów reklamodawców, przekazujemy im receptę na kampanie odnoszące sukces i przynoszące wymierne efekty. Niekonwencjonalne podejście pozwoliło nam na utworzenie procesu marketingowego, którego korzyści, już na etapie projektu były wyraźnie dostrzegalne. Najważniejszą z nich jest precyzyjny profil grupy klienta, który bazuje na kilkudziesięciu kryteriach, podzielonych na trzy podstawowe wskaźniki: demografia, zainteresowania i treści. Konkurencyjną okazuje się również możliwość zakupu powierzchni premium w niższych niż dzięki tradycyjnym kanałom sprzedażowych cenach. Korzyściami, które uzupełniają projekt czyniąc do kompletnym są analiza i ewaluacja kampanii w czasie rzeczywistym, co pozwala na jeszcze lepsze konwersje i skrócony nawet do 24 godzin czas wdrożenia kampanii - dodaje Fedorowicz.
Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl
http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/patent-na-precyzyjna-kampanie-e-marketingowa-w-internecie